Базиль С. М. Авторська модель формування інформатичної компетентності в майбутніх педагогів професійного навчання. Педагогічний альманах. Херсон, 2020. № 45. С. 76-84
Базиль С. М. Інформатична компетентність майбутнього педагога професійного навчання. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Глухів, 2020. № 1 (42). С. 54-64
Базиль С. М., Толмачов В. С. Інформатична компетентність — важлива складова професіоналізму. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Глухів, 2017. №33. С.45 – 54.
Базиль С. М. Дослідження розвитку формування поняття «інформатична компетентність». East European Scientific Journal. Warsav, 2019. № 12 (52). С. 52‑60.
Базиль С. М. Діагностика процесу формування інформатичної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання. Traektoriâ Nauki = Path of Science. 2020. Vol. 6. No 9. Pp. 3001‑3011. URL: https://pathofscience.org/index.php/ps/article/view/8002020.
Базиль С. М. Google Forms – інструмент для визначення рівня інформатичної компетентності. Освіта, наука та виробництво: Розвиток та перспективи: тези доп. до ІV всеукр. наук.-метод. конф., (м. Шостка, 18 квіт. 2019 р). Шостка, 2019. С. 202 – 204.
Базиль С. М. Аналіз рівня сформованості інформатичної компетентності викладачів спеціальних дисциплін. Лідерство – фундаментальний інструмент комунікацій: європейський діалог: тези доп. до VІІІ міжнар. наук.-практ. конф. (м. Глухів, 14‑16 вер. 2018 р.). Глухів, 2018. С. 62 – 63
Базиль С. М. Використання математичних систем у професійній підготовці майбутніх спеціалістів. Освіта ХХІ століття: молодіжний вимір : матеріали звітної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти, м. Глухів, 6–7 лютого 2020 р. Глухів, 2020. С. 80-82.
Базиль С. М. Використання CAD‑систем у професійній підготовці майбутніх спеціалістів. Глухівські наукові читання – 2019. Актуальні питання суспільних та гуманітарних наук: тези доп. до IX міжнар. міжнар. Інтернет-конференції молодих учених і студентів (м. Глухів, 25-29 лист. 2019 р.). Глухів, 2019. С. 13-15.
Базиль С. М. Інтелект-карта - як засіб підготовки майбутніх спеціалістів. Освіта, наука та виробництво: Розвиток та перспективи: тези доп. до ІІІ всеукр. наук.-метод. конф., (м. Шостка, 19 квіт. 2018 р.). Шостка, 2018. С. 191 – 194.
Базиль С. М. Інформатична компетентність — одна із компетентностей сучасного педагога. Глухівські наукові читання ‑ 2017. Актуальні питання суспільних та гуманітарних наук: тези доп. до VII міжнар. Інтернет-конференції молодих учених і студентів (м. Глухів, 4-6 груд. 2017р.). Глухів, 2017. С. 5 – 7.
Базиль С. М. Використання Інтернет-сервісів для визначення рівня інформатичної компетентності майбутніх педагогів практичного навчання. Підготовка майстра виробничого навчання, викладача професійного навчання до впровадження в освітній процес інноваційних технологій: тези доп. до II всеукр. наук.-метод. сем. (м. Глухів, 01 лист. 2018р.). Глухів, 2018. С. 56 – 60.
Базиль С. М. Підвищення рівня інформатичної компетентності викладачів професійного навчання. Підготовка майстра виробничого навчання, викладача професійного навчання до впровадження в освітній процес інноваційних технологій: тези доп. до І всеукр. наук.-метод. семінару (м. Глухів, 06 квіт. 2017р.). Глухів, 2017. С. 29 – 32.
Базиль С. М. Сайт як інструмент освітнього процесу. Підготовка майстра виробничого навчання, викладача професійного навчання до впровадження в освітній процес інноваційних технологій: тези доп. до III всеукр. науково-методичного семінару (м. Глухів, 01 лист. 2019р.). Глухів, 2019. С. 88 – 90.
Базиль С. М., Толмачов В. С. Інформатика у професійній діяльності педагога професійного навчання: навч. посіб.. Суми: ВВП «Мрія», 2019. 240 с.
Толмачов В. С., Базиль С. М. Сучасні мультимедійні системи в освітньому процесі: навч. посіб.. Суми: ВВП «Мрія», 2019. Ч. 1. 72 с.
Толмачов В. С., Базиль С. М. Сучасні мультимедійні системи в освітньому процесі: навч. посіб.. Суми: ВВП «Мрія», 2020. Ч. 2. 100 с.
Bazil’ S. Stages to increase the learning level of the teacher’s informative competency. The 21st Century Challenges in Education and Science: тези доп. до VI науково-педагогічних читань молодих учених, магістрантів, студентів іноземними мовами (м. Глухів, 18 квіт. 2018 р.). Глухів, 2018. С. 136 – 139.
Bazil’ S. Іnformation competence is one of the basic competences of a specialist. The 21st Century Challenges in Education and Science: тези доп. до V науково-педагогічних читань молодих учених, магістрантів, студентів іноземними мовами (м. Глухів, 20 квіт. 2017 р.). Глухів, 2017. С. 203 – 206.
Базиль С. М. Інтерактивні методи навчання як інструменти підготовки майбутніх педагогів професійного навчання. Eurasian Scientific Congress : IX Міжнародна науково-практична конференція (м. Барселона, Іспанія. 6-8 вересня 2020). Барселона, 2020. С. 86-91.
Базиль С. М. Етапи формування інформатично компетентності майбутніх педагогів професійного навчання. Science and Innovation: VIІІ Міжнародна інтернет-конференція (м. Ліверпуль, Великобританія, 9-10 вересня 2020). Ліверпуль, 2020. С. 6 ‑ 10.
Базиль С. М. Педагогічний експеримент – метод наукової діагностики рівня сформованості інформатичної компетентності. Сучасні виклики і актуальні проблеми науки, освіти та виробництва: міжгалузеві диспути: VIII Міжнародна науково-практична інтернет-конференція (м. Київ, 11 вересня 2020). Київ, 2020. С. 103 – 110.
Базиль С. М. Використання офісних програм у професійній підготовці майбутніх спеціалістів. Наука, технології, інновації: світові тенденції та регіональний аспект: ІІІ Міжнародна науково-практична конференція. (м. Одеса, 27-28 вересня 2020). Одеса, 2020. С. 3-5.
Базиль С. М. Формування інформатичної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання в закладах вищої освіти : дис. ... д-ра філософії: 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями). Глухів, 2021. 370 с.
Базиль С. М. Використання систем автоматизованого проєктування під час фахової підготовки інженерів. Освіта, наука та виробництво: Розвиток та перспективи: тези доп. до VІ всеукр. наук.-метод. конф., (м. Шостка, 22 квіт. 2021 р.). Шостка, 2021. С. 179 – 181.
Базиль С. М. Програма TinyCAD як один з інструментів підготовки майбутніх фахівців. Інтеграція освіти, науки та бізнесу в сучасному середовищі: літні диспути: тези доп. до ІІІ всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., (м. Дніпро,
11-12 серп. 2021 р.). Дніпро, 2021. С. 232 – 234.
Базиль С. М. Цифрові інструменти сучасного педагога. Актуальні проблеми вищої професійної освіти: тези доп. до X Міжнар. наук.-практ. конф., (м. Київ, 30 квіт. 2022 р.). Київ, 2022. С. 5-6.
Lukianchuk Iu., Tulashvili Yu., Podolyak V., Horbariuk R., Kovalchuk V., Bazyl S. Didactic Principles Of Education Students 3D-printing. International Journal of Computer Science and Network Security. VOL.22. No.7. 2022. P. 443-450. URL: http://paper.ijcsns.org/07_book/202207/20220754.pdf (дата звернення: 09.09.2022).
Базиль С.М. Архітектура комп’ютерних систем та мереж: навчальний посібник. Суми: ВВП «Мрія», 2022. 224 с.
Базиль С. М. Інформаційно-освітнє середовище закладу освіти — важливий чинник якості освіти. Освіта, наука та виробництво: Розвиток та перспективи: тези доп. до VIII всеукр. наук.-метод. конф., (м. Шостка, 27 квіт. 2023 р). Шостка, 2023. С. 173-176.
Базиль С. М. Інформаційно-освітнє середовище закладу освіти – один з інструментів діджиталізації освітньої діяльності. Інформаційні технології в освіті, науці і виробництві (ІТОНВ 2023): тези доп. до IX Міжнар. наук.-практ. конф., (м. Луцьк, 25-26 трав 2023 р.). Луцьк, 2023. С. 3-7.